PRONAĐI RAZLIKU 2011.I 2016. GODINA!!! SMENA U RTV-u

Institut za borbu protiv korupcije skreće pažnju javnosti na događaje koji su se odigrali tokom proleća 2011. godine vezanih direktno za medijski javni servis Vojvodine. Podsećamo sve građane da se u aprilu 2011. godine na RTV-u odigrala smena rukovodstva ove medijske kuće. U tadašnjem zvaničnom saopštenju RTV-a navodi se da su Popović, Dotlić, Balać i Nikolin razrešeni dužnost kao i svih šest članova Upravnog odbora što ukupno čini 10 ljudi koji su u tom momentu smenjeni sa svojih rukovodećih funkcija. Iz nekog razloga u tom periodu niko iz javnosti nije reagovao niti osudio ovakav način smene menadženta. Postavljamo pitanje koja je razlika između 2011. i 2016. godine i šta zapravo motiviše rukovodstvo postavljeno 2011. godine da danas  zlonamernim preformansima poziva građane Novog Sada na proteste kako bi im pomogli da sačuvaju svoje uredničke plate i fotelje.